top of page
  • janumika

מנרות ריחניים עד לכיסוי מיטה - הרגלים קטנים שמשדרגים את איכות החיים בבית

עודכן: 15 באוג׳ 2022

איכות חיים לובשת צורות ואופנים רבים. היא תלויה באוכל שאנחנו בוחרים לאכול, התוכן התרבותי שאנו צורכים ובאנשים שמקיפים אותנו. עם זאת, היא קשורה לא פחות גם למוצרים שאנחנו רוכשים על מנת שישפרו את חיינו בבית. אחרי שלמה בה רותקנו לבית בעל כורחנו, החשיבות של שמירה על סביבת מגורים מיטיבה היא בולטת מאי פעם. על אף שהחיים מלאים באי וודאויות, על דבר אחד בוודאות יש לנו שליטה – על מידת הרווחה שנוכל ליהנות ממנה בבית. מפתרון פשוט ונגיש שישמור על הבריאות שלך ועד לכיסוי מיטה שישמור על המצעים שלך מפנקים - אלו כמה פריטים פשוטים שיכולים לעשות שינוי גדול בחוויית המגורים שלך.


פתרונות אחסון יפים לבית


לאורך השנים אנחנו אוספים כל כך הרבה פיצ'יפקס ולעתים קרובות קשה לנו להיפטר מהם. הצרה היא שיחד עם הערך הסנטימנטלי שלהם, הם מביאים איתם לא מעט בלגן. הפתרון היעיל ביותר הוא להשקיע בפתרונות אחסון שיאפשרו להכניס סדר אל הבית. כיום יותר מאי פעם המגוון הוא רחב מאוד וקל להתאים אותו לעיצוב שלנו. סלסלות קש ובד, קופסאות קרטון ועץ מעוצבות ומגוון רחב של אמצעי אחסון נוספים לא רק ימנעו בלגן מיותר, הם יכניסו עוד צבע לבית.


לשלוט בחוויית הניחוח


יש משהו בריח שמשפיע עלינו באופן מידי. לאורך ההיסטוריה, תרבויות רבות השתמשו בריחות למטרות טיפוליות. כיום כבר מדובר בעובדה מוכחת – ניחוחות יכולים לתרום באופן משמעותי למצב הרוח שלנו ולהשרות רוגע חיוני בימים עמוסי מתח. בעלות של כמה עשרות שקלים בלבד, ניתן לעצב מחדש את כל האווירה בביתך. ניתן למלא את הבית בסבונים ונרות ריחניים שיפיצו ניחוחות שישרו רוגע. בנוסף, ניתן להכניס אל הבית דיפיוזר - מכשיר קטן, פשוט ומעוצב להפליא שיאפשר לך להפיץ ריח משגע בכל הבית. כל מה שצריך הוא רק מעט מים וכמה טיפות מתמציות הריח או השמנים האתריים האהובים עליך. תוך כ-10 שניות, הבית כולו יהיה מלא בריח מענג ומרענן ללא העשן המזיק שמפיצה קטורת, למשל. בהשקעה מינימלית יחסית, נוכל ליהנות מפתרון ארומתרפי מרענן ומשיב חיים.


להכניס צבע אל חדר השינה עם כיסוי מיטה


כולנו עושים שימוש במצעים על המיטה שלנו, אך רבים מאיתנו אינם משקיעים גם בכיסוי מיטה. חשוב לדעת שמדובר בפריט שיכול לשנות את חוויית השינה שלך מן הקצה אל הקצה. בוודאי יצא לך לשאול את עצמך, "כבר יש לי סדין, איך כיסוי מיטה מועיל לי בכלל?". לאורך היום, המיטה שלנו חשופה לשלל גורמים חיצוניים – מאבק וניחוחות בישולים ועד לחרקים, עובשים ובקטריות. השימוש בכיסוי מיטה יספק שכבת הגנה נוספת, כך שבפעם הבאה שניכנס למיטה, נרגיש כאילו הנחנו מצעים רק היום. ובכלל, כולם יודעים שכיסוי מיטה הוא תירוץ בשביל לשים שמיכת קיץ מגניבה על המיטה גם בחורף ;)


שמיכת כרבול לבנה
שמיכת כרבול לבנה

להרגיש בבית גם בבגדים שלנו


מתי בפעם האחרונה הייתה לך פיג'מה? ולא, אנחנו לא מדברים על גופיה ותחתונים או על חולצת סוף מסלול דהויה. ממש פיג'מה מעוצבת ומושקעת שתהיה חליפת הבית והשינה שלך. לעתים קרובות אנחנו נוטים להימנע מלהשקיע בעצמנו ולהסתפק בבגדים ישנים בתור בגדי הבית שלנו. חשוב שנזכור – הנוחות שלנו חשובה. השוק כיום מוצף בפיג'מות מעוצבות במגוון סגנונות שיאפשרו לך להביע אמירה אופנתית גם בלי לצאת מהבית. מחלוקים וקומביניזונים ועד לחליפות חולצה ומכנסיים, הדבר היחיד שמגביל את האפשרויות שלך הוא רק העדפות הנוחות והטעם האישי שלך. זה הזמן להתחיל להשקיע גם במלתחה שמשרתת אותך כשנגמר היום והגיע הזמן להיכנס אל המיטה.




24 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page