top of page
  • janumika

חכמה בשמש – בסטייל

עודכן: 15 באוג׳ 2022

אין ספק שחשוב להגן על עצמך מפני קרינת השמש המזיקה בכל ימות השנה.


עם זאת, בקיץ הסיכונים גבוהים בהרבה. עכשיו, כשהחום בשיא ואנו יוצאים לבילויי חופשת הקיץ, החשיפה שלנו לקרינת UV גבוהה מאי פעם.


בכל שנה, מאובחנים 2.2 מיליון בני אדם עם סרטן העור. המספר המבהיל הזה נובע בעיקר מחשיפה מופרזת לשמש. מעבר לסכנה הבריאותית המיידית, מדובר במתכון בדוק להזדקנות מוקדמת של העור.

אז איך נשמור על העור שלנו ועל הדרך נאמץ לוק מהמם?

מבגדים מסנני קרינה, דרך שמיכת קיץ ועד כובע קש מעוצב, אלו כמה טיפים שיאפשרו לך להיות חכמה בשמש וישתלבו מעולה עם האאוטפיט שלך לקיץ הקרוב.



מוצרי איפור עם מקדם הגנה


כיום, זמינים בשוק המון מוצרי איפור מהמותגים המובילים המגיעים עם מקדם הגנה SPF גבוה. כך, יש לך שכבת הגנה נוספת מעל קרם הלחות ומקדם ההגנה שלך.


אפשר למרוח קרם BB ומעליו להוסיף סומקים וצלליות עיניים שיגנו על מוקדים פוטנציאליים לקמטים בפנים. זוויות העיניים, הלחיים וצדי הפה נוטים לפתח קמטים בשלב מוקדם יחסית ולחשיפה לשמש יש השפעה קריטית על התהליך הזה. איפור המצויד במסנן קרינה יאפשר לך ליהנות מהגנה חשובה.


מותגי האופנה החמים ביותר יצאו בליין מסנן קרינה


מעצבי אופנה משלבים בדים בעלי מקדם UPF גבוה, המסנן את קרינת ה-UV.


אם לבגדים היומיומיים שלנו יש UPF של 5 בערך, כיום ניתן להשיג ביגוד מעוצב ואופנתי ממותגים חמים בשוק שיציעו UPF 50 ואפילו יותר.


כך, אין שום צורך להקריב את הסטייל שלך רק כדי להתגונן מפני השמש. ניתן להשיג מגוון רחב של פריטים – מבגדי ים ועד לשמלות קיץ ומכנסיים.



לשמור על הפנים עם כובע קש


כובעים הם דרך נפלאה ושיקית להגן על הפנים מפני השמש ומעניקים הגנה חשובה.


הכובע למעשה מבטיח לך צל שילווה אותך לכל מקום שתלכי אליו. בוודאי כבר יצא לך לראות שכובעי קש מככבים היום בחלונות הראווה.


יש משהו בכובע קש שפשוט מעניק מראה קלאסי ומעודן לכל מלתחה שתבחרי. בנוסף, כובע קש הוא קליל ומאפשר לראש שלך לנשום בימים החמים.


ניתן להשיג אותם בטווח רחב מאוד של מחירים, כך שלא משנה מה התקציב שלך לשופינג לקיץ הקרוב, סביר מאוד להניח שיהיה די פשוט לשלב כובע קש כבר בקניה הקרובה שלך. חוץ מזה, הם מחזיקים מעמד בערך לנצח.



כובע קש ייחודי | ג'נומיקה
כובע קש ייחודי | ג'נומיקה



לכי על פשתן


לפעמים, עצם המחשבה על לבוש ארוך בחום הזה יכולה לגרום לנו להתעלף. מצד שני, לצאת בשיא הצהריים עם ביגוד חשוף זה מתכון בדוק לכוויות וסיכונים בריאותיים. בגדים מבד פשתן הם נושמים, אווריריים ויעניקו לך את הקלילות שתאפשר לך לכסות את עצמך בלי להיצלות בשמש.



משקפי שמש שילכו איתך לכל מקום


הסיכונים הבריאותיים מהשמש לא מסתיימים עם העור שלך.


גם העיניים שלך זקוקות להגנה מפני השמש. משקפי השמש הנכונים יכולים לעזור במניעת קטרקט, סרטן ומחלות עיניים רבות אחרות. כדי להגן כמה שיותר על העור העדין שסביב העיניים שנתון מאוד לנזקי השמש, מומלץ ללכת על משקפי שמש עם עדשות גדולות ורחבות שיקיפו את כל ארובת העין.


כמו עם כובעים, משקפי השמש מגיעים במגוון רחב של מחירים ועיצובים. שניהם יחד, יכולים ליצור את הלוק החדש שלך לקיץ ולהשתלב עם טווח רחב מאוד של פריטים, סגנונות ואמירות אופנתיות.


היום, אין שום צורך לקבור את עצמנו בביגוד מיושן ומבאס כדי לשמור על הבריאות שלנו וזו בהחלט הזדמנות ליהנות מכל העולמות.




37 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page